6 Ekim 2015 Salı

FARMASİ KAŞ VE KİRPİK SERUMU ( FARMASİ EYEBROW & LASH SERUM)

Selamlar herkese,
Oldukça merak edilen bir ürün inceleme yazısıyla daha sizlerleyim.
Önceleri oldukça kısa ve sert yapıda olan kirpiklerimden çok şikayeçi olduğum için kirpiklerimi besleyici ve uzatıcı ürün araştırmaya başladım. Benim kirpik kıvırıcısı ile bile şekil almayan kirpiklerimi adam edecek bir ürün bulmak pek kolay olmayacaktı.
Daha önce bir çok ürününü severek kullandığım Farmasi'nin Ağustos ayı kataloğunda gördüğüm yeni çıkan kirpik serumunu hemen satın alıp denemek istedim. 2 aydır kullandığım ve farkları gördükçe de çok hoşnut olduğum bu yeni ürünü gelin birlikte inceleyelim.

Farmasi Kaş ve Kirpik Serumu şeffaf jel kıvamında maskara gibi bir ürün. Bir maskara fırçası şeklindeki aplikatörün ucunda kirpik dipleri için ince kıl bir fırçacık var. Jel kıvamında olan serumu akmadan çok rahatça sürebiliyorsunuz. Her gece yatmadan önce temiz ve kuru kirpik diplerine uyguluyorsunuz. Kirpikleri tarayarak kirpik uçlarına ve üzerine rahatlıkla uygulayabileceğiniz yapıda. Ürünü en az 8-10 hafta sabah ve akşam uygulamak etkili sonuç için önerilmiş.
Bende çok düzenli olmasada 8 haftadır serumu kullanıyorum. 3-4 haftadan sonra daha önce hiç görünmeyen alt kirpiklerim gözle görünür derecede uzamaya ve belirginleşmeye başladı. Üst kirpiklerimdede uzama ve kalınlaşmalar gözle görünür derecede oldu. 

Kaşlarında çok az seyrek olan yerlere de aklıma geldikçe fırçada kalanları uyguladım. Diyebilirim ki ürün %70 başarılı. Ben sipariş ettiğimde tanıtım fiyatı 32 TL idi şuan 53,50 TL'ye satılıyor. Sizde daha uzun ve gür kirpik ve kaşlar istiyorsanız Farmasi Serumu deneyebilirsiniz.

Benim gözlerim çok hassas yapıda bu yüzden çoğu ürünü kullanmadan önce çekiniyorum. Ama Farmasi Serum dikkatli uyguladığınızda gözlerde yanma yapmıyor. Uygulamadan yaklaşık bir dakika sonra ürün kıl köklerine nüfuz ettiğinde hafif bir kaşınma ve tatlı bir karıncalanma hissi duyabilirsiniz. (Bence bu da Serumun köklere etki ettiğini gösteriyor  :) )
Artık daha uzun ve kolay şekil alan belirgin kirpiklere sahip oldum. Bendeki değişikliği ve gelişmeyi gören kız kardeşimde heveslendi ve oda serumu kullanmaya başladı. Serum onun kiriklerinde benimkinden daha bariz uzama gösterdi. Oldukça başarılı bir ürün. Denemek isteyenlere Farmasi Kataloğlarındaki indirimleri takip edin ve Serum'u kaçırmayın derim.
Yeni ürün denemeleri ve inceleme yazılarında görüşmek dileğiyle. Sizde bu ürünü kullanırsanız yorumlarınızı aşağı yazmayı ve beni sosyal medyada takip etmeyi unutmayın!!! Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder