1 Aralık 2014 Pazartesi

FARMASİ CC KREM

Bir süre önce sizlere Instagram'dan satın aldığım Farmasi ürünlerinin görsellerini paylaşarak yakın zamanda ürünleri kullanarak  incelememi yazacağımı duyurmuştum.

Ürünlerden ilk olarak CC kremi kullanmaya başladım. "Cildinizin ihtiyacı olan her şeye bir arada" (All in One) sloganı ile sunulan bu ürünün "Ortadan Koyuya"  (1104061) olan rengini satın aldım. Zira sizde benim gibi buğday tenli iseniz açıktan ortaya olan rengi cildinizi solgun gösterebilir. Bu yüzden size tavsiyem benim gibi ortadan koyuya tonunu tercih etmeniz, bu renk cildinize tam oturacaktır. Yazdan sonra hafif bronz ten üzerine de uyguladığım için renk cildime tam oturdu. Kış sonuna doğru cildim açılırsa diğer rengi de alıp karıştırıp kullanabilirim.

CC kremi günlük makyajınızdan nemlendiricinizin üstüne uygulayabilirsiniz. Üzerine de hafifçe pudra uygulayarak makyajınızı tamamlamanız mümkün. Benim gibi günlük makyajınızda fondöten kullanmaktan hoşlanmıyorsanız tek bir ürünle işi bitirmek istiyorsanız bu ürün tam size göre. Özel günlerde CC kremi Fondöten altına baz olarakta kullanabilirsiniz.
Ürünün cilt de tutunuşu ve kalıcılığı çok güzel. Kusurları kapatmakta ve renk eşitlemede oldukça başarılı. Cildinize uyguladığınızda çok doğal bir görünüm sağladığı için severek kullanıyorum.
Fotoğrafta rahat görülsün diye yoğun sürdüm
Farmasi CC Kremin bana vaad ettiği faydaları cildimde bire bir hissediyorum. Gün içerisinde ürün cildimde hiç yokmuşçasına rahatım. Cildimde herhangi bir parlama, kuruma, sivilcelenme yada topaklanma hiçbir olumsuz etkisi YOK. Gün sonunda kalıcılığını ve kadifemsi hissini koruyor. Kış aylarının sert etkilerini yavaş yavaş hissetmeye başladığımız bu günlerde kullanmak için de oldukça ideal bir ürün.
Farmasi CC Krem Mükemmel görünen bir cilt için 8 fayda sunuyor. Bunlar;
Multimineral ile cilt direncinde artış.
Macademia özü ile gün boyu nem.
Vitamin B3 ile doğal bir parlaklık
Yulaf özü ile besleyici ve onarıcı
SPF 25 ile güneş ışınlarının zararlı
etkilerine  karşı koruma
İpek protein ile ipeksi bir cilt
Kolajen ve Argan Yağı ile Anti- Aging Etkisi
Vitamin C ile Cilt tonu düzenleme.

BB kremlerden bir tık daha öte olan bu ürünü sizde mutlaka deneyin. Cildi besleyen, canlandıran, nem veren, renk eşitleyen ve güneş koruması sağlayan bu ürün gerçekten çok etkili. Daha ne olsun ki.
Ürünü kullanmaya devam ediyorum. Bittiğinde de tekrar almayı düşünüyorum. Üstelik fiyatı da 20-25 TL aralığında oldukça hesaplı. Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum,  ve 50 ml'lik tüp oldukça bereketli daha bir kaç ay daha gider. Tek kat uygulama günlük kullanım için yeterli.
Bir de sizinle ürün ile ilgili başımdan geçen bir hikayecik paylaşacağım. Sıklıkla beni gören bir erkek arkadaşım CC krem ve Farmasi ürünleri ile makyaj yaptığım bir gün bana çok hoş göründüğümü ve makyajımı çok beğendiğini söyledi. Bir erkeğin bunu fark etmesi beni şaşırttı. Sürekli sizi gören arkadaşlarınız bile farkı fark edecekler.
Peki nasıl mı satın alacaksınız? Avon, Oriflame gibi danışman aracılığı ile satılan Farmasi ürünlerine sizde çevrenizdeki bir Farmasi temsilcisinden sipariş edebilirsiniz. Ürünü incelemek isterseniz TIKTIK

Bende Farmasi ürünleri ile yeni tanıştım. % 100 yerli sermayeli bu firmanın ürünlerini ilk sipariş edip teslim aldığımda ürünlerin dış ambalajları dikkatimi çekti. Beklediğimden çok daha kalitelilerdi.  Sonrasında ürün içeriklerini inceleyerek kullanmaya başladım. Şimdide kullandıkça ve diğer muadil markalarla karşılaştırdıkça ürünleri çok başarılı bulduğumu söylemeliyim. Firma'nın diğer ürünlerini de kullandıkça yorumlarımı sizinle paylaşmaya devam edeceğim.

Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Aşağıdaki linklerden beni takip edebilirsiniz
Twitter: dilersemm
İletişim:  dilersem@gmail.com


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder